Dags o börja bli en vältränad människa

NU kan jag Ä N T L I G E N säga att jag ska skaffa gymkort i helgen och börja gymma. Det känns så sjukt bra att det äntligen ska bli gjort så jag för en gångs skull kan börja. Nu när min muskelbristning i knäet börjat läka efter ca 12 veckors vilande så får jag äntligen börja träna igen. Jag är TOTALT ur form så det börjar nästan bli pinsamt, för tillfället är jag så missnöjd med min kropp så det finns inte.
 
Nej, nu är det dags för magen att bli platt igen och rumpan och låren fasta, sen kanske man kan känna sig snygg igen. Dags för lite kondition och styrka i veckan känner jag. Jag ska börja gymma med min kompis Jenny, hon är extremt vältränad så det blir skönt att ha någon som kan hjälpa mig lite. Jag är iallafall grymt taggad och ska nu börja äta mera grönsaker och proteiner än vad jag gör, för den här gången ska jag inte backa!
 
NU KÖR VI BA'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback