I wanna be here when the morning comes

Hej på er, hoppas lördagen varit bra för er alla! Jag vaknade rätt så skaplig tid imorse och började fixa mig på direkten. Träffade sedan Ellen (saaaknad vän) då vi hade bestämt oss för att fota mig idag, jag är dock inte speciellt bekväm framför kameran... Men men, det började med att vi blev jagade av ankor, ett trauma för livet, fy vad läskigt haha. Gick iallafall till ett annat ställe sen där hon fotade mig lite och jag fotade henne med hennes kamera. Dock har Ellen alla bilder, fast vet inte om jag vill ha några.... Hahahha men men, Ellen blev fin iallafall. Gick hem till henne sen och pratade, kokade makaroner och bakade en kladdkaka. Super mysigt att träffa min saknade vän!
 
Sen åkte iallafall jag och mamma till stallet. Idag fick Goldini ett lugnt pass, vi skrittade bara en liten tur vilket han verkade uppskatta och var verkligen avslappnad. Gårdagens ridpass gick så sjukt bra, han var verkligen positiv till arbete och jag känner att han börjar vakna lite mer nu. Försökte jobba bort hans högersida, då han gärna biter tag i innertygeln och inte tar något stöd i ytter. Men vi löste det där bra och det blev mycket bekvämare att rida. Duktig pålle igår!
 
Vi åkte även till min tränares stall igår och hälsade på. Det var kul att träffa henne igen och Emma såklart, de hade ett jätte mysigt litet stall till sina hästar. Imorgon ska jag dessutom ut och ta vinterfoton på deras hästar, det ska bli kul. Så jag lär bjuda er på lite hästbilder imorgon kväll, hoppas ni ser fram emot det! Kram på er.
Jag och min älskade hatt, denna kommer jag bära mycket detta år kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Lisa fager

Svar: vi åker till ridhus, tar bara 10minuter ungefär men de är ganska dåliga ridhustider så går bara några kvällar i veckan :)

2015-01-26 @ 23:09:05
Postat av: Hanna Gralberg

Hur gick det nudå?? 😄

2015-02-04 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback