Äntligen dags, första galoppen på 5 månader

Jag är så taggad på imorgon för då ska äntligen jag och Goldini få galoppera för första gången sen i augusti. Alltså jag känner mig som ett barn dagen innan julafton nästan, känner en sån lycka och längtan till imorgon (!!!). Vi åker till ridhuset då banan inte är någon idé att rida på just nu, uruselt underlag när det kommer snö och sen smälter och fryser på hela tiden.. Fyfyfy..
 
Har iallafall ridit ut så gott som hela veckan med kompisar vilket gått toppen bra. Han börjar bli mer och mer sig själv och lugnare nu. Hon som sköter utsläpp och insläpp osv tycker också att han verkligen börjar bli mer tillfreds nu vilket känns skönt.
 
Pappa kommer iallafall filma när jag rider imorgon så får väl försöka hinna knåpa ihop en video imorgon. Dock måste jag även plugga en del, tråkigt.. Ska se om vi tar med kameran också så kanske mamma kan knäppa några kort. Jag är så taggad och ska göra mitt bästa för att det inte ska bli någon rodeo... ;) Jaja vi hörs efter imorgon hörni. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Gralberg

Okej, kommentaren skulle komma här 😉

2015-02-04 @ 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback