Mask of magnaminty

Idag har jag testat en ny mask från Lush som heter Mask of Magnaminty. I recensionerna stod det bara massor av bra kritik om att det gjorde att huden kändes fräsch och verkligen var bra mot tonåringars feta och finniga hy. Nu har ju inte jag jätte problem med finnar men däremot har jag en del porer och ibland finnar vilket stör mig väldigt mycket och då kan det vara skönt med en ansiktsmask som hjälper till på traven.
 
Jag testade iallafall den här nu ikväll efter stallet och jag är hel nöjd. Tror dock att resultatet märks mer efter några veckors användande. Så jag skriver om någon vecka igen om den och säger om jag märkt någon skillnad, vilket jag tror att jag kommer göra.
 
Masken hittar ni iallafall här och jag köpte den lilla burken och då kostar den endast 79kr vilket jag tycker är ett riktigt bra pris då den bara är gjort av vegetariska saker. Dessutom är den inte djurtestad vilket jag tycker är grymt bra, så jag rekommenderar Lush produkter starkt då alla deras produkter är handgjorda av helt vegetariska saker.
Den gav en väldigt kylande känsla i ansiktet då den innehåller mint så det gjordes så man verkligen kände sig fräsch efteråt, Som sagt 79kr och finns HÄR rekommenderar verkligen starkt!

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundgren

Åhh den måste jag testa!

Svar: Jaa det tycker jag verkligen du ska göra!
Emilia Svedlind

2015-01-09 @ 12:07:34
URL: http://jasminelundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback