Kickar igång veckan på "bästa" sätt

Hej på er, idag är jag hemma från skolan vilket känns förj*vligt rent ut sagt. Hatar att vara hemma från skolan då man missar så sjukt mycket på bara en dag. Dock hade jag en sån sjuk mensvärk när jag vaknade och hade legat vaken nästan hela natten pågrund utav smärta i bröstet så kunde tyvärr inte kriga mig till skolan. Men imorgon får jag kämpa oavsett för har inte råd med att vara hemma, inte om jag vill uppnå de målen jag vill i skolan.
 
Jag har iallafall ätit tortellinigratäng till lunch (nyttigt osv....) haha. Sen nu har jag pluggat svenska då jag hamnat lite efter i det och har haft skön pluggmusik i bakgrunden. Nu ska jag trycka i mig lite tabletter igen och hoppas jag börjar må bättre så jag orkar åka ut till Goldini sen iallafall.

Hur började eran måndag? Bättre än min hoppas jag. Kram!
Bjuder på två fula cambilder med min OP, haha såhär sitter jag och ser ut just nu iallafall, mys.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Du är fin <3

Svar: Åh tack vad söt du är, detsamma! :')
Emilia Svedlind

2015-01-21 @ 15:09:12
URL: http://Vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback