Första dagen på vårterminen

Hej på er alla, nu är första dagen i skolan avklarad. Det var inte det roligaste jag varit med om då vi nu inom 2 veckors tid har 3 prov att göra och lite läxor såklart, skönt att få reda på första dagen. Men jaja, det är väl bara att kämpa sig igenom denna termin och verkligen kämpa med matten för jag vill verkligen inte gå ut med ett F.. Annars var det kul att träffa kompisar igen och gå upp och klä sig i en outfit till skolan, det saknar jag under loven. Jag anstränger mig inte direkt för att hitta på snygga outfits när jag har lov, känns onödigt.
 
I stallet red jag Goldini på banan vilket gick bra. Han var väldigt lugn och fin idag, han börjar få ett bättre tramp nu och börjar orka jobba under sig mer. Dock är han rätt så svår jobbad fortfarande då han har blivit rätt så bekväm nu, antingen är det spring eller så är det inget alls. Men idag var han hyfsat duktig och orkade jobba i en låg form även i traven, duktig kille!
 
Nu ska jag ta det lite lugnt och sen får jag väl ta tag i lite plugg. Vi hörs hörni och nu taggar vi då det bara är 20 skolveckor kvar till det älskade sommarlovet och bara 20 vanliga veckor kvar tills jag fyller 18 år. Kram på er!
Åh vad jag längtar tills tandställningen ryker, då kommer jag le på varje bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback