We're going all the way

 
Här har ni en video från när jag red lite dressyrbarbacka på banan i måndags. Det var första gången jag kände att han verkligen arbetade sen skadan. Jag fick honom verkligen att lägga sig avslappnad och hitta sig själv mer där han var bekväm och det var så skönt att känna den känslan igen. Men det är lite kvar, plus att han är sommartrött!

Det jag skäms över att visa och tänker väldigt mycket på på alla videosar jag ser när jag rider är mina ostadiga händer. Jag jobbar verkligen på det och vill verkligen få stadigare händer, jag vill störa så lite som möjligt i min ridning. Sen trivs Goldini bäst när man rider med en stadig hand och mer sits, därför vill jag verkligen öva upp det så jag kan göra han så bekväm som möjligt. Har ni några bra tips på hur man övar upp en stadigare hand? Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback