Första hoppträningen sen februari

Igår hopptränade jag för första gången sen i februari. Det var väldigt kul men även jobbigt att känna hur mycket både jag och Goldini tappat. Sen var det väldigt mycket runt om att titta på igår tyckte Goldini också, han fokuserade på så mycket mer än bara träningen. Men det är bara att jobba upp igen, träna på avstånd, ut på kondititonsträning både med Goldini och själv. Jag måste bygga upp mig själv också för att göra det bäst för Goldini! Så det är bara att kämpa, nu ska vi bli så bra som möjligt!
 
Jag visar er den här videon fast jag egentligen inte vill riktigt, jag tycker jag rider så hemskt dåligt. Men aja, det är bra att visa sämre sidor också ibland!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback