A drop in the ocean

Hej på er! Jag tog tyvärr inte med kameran till stallet idag så det blir inga nya bilder.Men det får bli nästa helg helt enkelt, annars blir det bara mörka bilder.
 
Jag red iallafall ut med en från stallet, vi red på en lång grässträcka och det gick super bra. Skrittade mest men la in lite trav också och Goldini var överlycklig. Man kände verkligen hur han väntade på att jag skulle ge han galoppskänkeln, lilla söten. Dock är det ett tag kvar tills de första galoppstegen tas, så han får hålla sig i skinnet tills dess. Iallafall så var det kul och det gick jätte bra, han var inte alls lika stissig som han brukar vara vid uteritter. Tror dessa miljöer gjort han lite lugnare, fast vet inte.
 
I veckan blir det nog lite dålig uppdatering fram till torsdag då jag har fyra prov kvar i skolan under fyra skoldagar. Så det är bara att kämpa sig igenom detta med ett leende på läpparna och hoppas på att veckan går fort. Men vi hörs hörni och hoppas eran söndag också varit bra. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Stilig häst får man lov o säga :D

Svar: Åh tack visst är han! :D
Emilia Svedlind

2014-12-16 @ 10:53:27
URL: http://www.saqubeck.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback