Att komma igång igen

Jag saknar att rida Goldini, att rida igenom honom på riktigt. Jag har inte gjort det sen på ridlägret senast, men han har ju hållt igång. Han fick ju stå några dagar efter ridlägret, sen fick Sara rida honom för att hon skulle ta hand om honom några dagar medans vi var i Cypern. Sen fick han stå på torsdagen och på fredagen skulle jag ha ridit ut med Ida&Emelie men det började åska så vi struntade i det. Men det slutade sen så då red jag ut på honom men då trampade han på en sten så han blev halt.. Fast det var nog för att det började ömma i hoven för han var inte något mer halt senare.
 
Nu när jag var tillbaka har jag haft ont i nacken sen efter min avramling på ridlägret och även efter jag red in i hustaket där, men det börjar bättra sig nu. Jag red ut med Ida&Emelie i måndags och det var super kul, men tyvärr har jag värsta mensvärken nu så när jag har den kan jag knappt göra ett skit. Men snart ska jag äntligen sätta igång honom igen, nästa vecka ska vi träna för Lisa igen, LÄNGTAR! Ska bli så kul att komma igång som vanligt igen, min bästavän, världens bästa häst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback