Sista dagen på jullovet

Hej på er! Idag är min sista lediga dag innan jullovet tar slut, det känns tungt. Jag har dock haft ett väldigt bra jullov, men det har sprungit iväg. Har varit i Stockholm med fina vänner, träffat min bästavän jätte mycket, firat en fin julafton med folk jag tycker om, firat ett bra nyår, ridit ut med bra människor och bara sovit och haft det skönt. Dock känns det ändå inte som jag hunnit med allt jag ville göra, men nu är det bara 5 veckor kvar till sportlovet, kämpa!!
 
Våran lilla lånehund Boris åker hem till sitt riktiga hem idag också vilket känns riktigt tungt då vi haft honom sen i juni, så idag blir en jobbig dag. Han är verkligen den som piggar upp alla här hemma efter jobbiga dagar i skolan eller på jobbet. Så det kommer bli ett stort tomrum här hemma nu, hoppas han kommer tillbaka snart.
 
Goldini ska iallafall få nya skor idag och även snösulor då det har kommit väldigt mycket snö nu. Blir en liten promenad med honom sen så han får röra på sig. Han älskar ju verkligen snö så han är nog glad idag, han blir en riktig piggelinis första snödagarna.
 
Nu ska jag gå ut på en promenad med Boris i snöstormen och sen ska jag plugga så jag gör klart det som skulle varit klart under höstterminen. Hejdå på er!
Världens bästa Boris, kommer sakna dig så mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback