Några utav mina nyårslöften

Varje år så hittar jag på ett antal nyårslöften som jag nu ska hålla. Dock lyckas jag aldrig hålla ett enda utav mina löften, men ni år hörni då är det annorlunda (som alla andra år;)), i år ska jag lyckas hålla åtminstone ett nyårslöfte hoppas jag. Vi förväntar oss att Goldini ska bli frisk och därför lägger jag in lite löften med honom också. Men nu radar jag upp några här så får ni se!
 
♥ Gå ut med minst E i alla ämnen när sommarlovet börjar.
 
♥ Börja planera bättre, inte börja plugga dagen innan ett prov osv.
 
♥ Börja ta bättre hand om min kropp både psykiskt och fysiskt.
 
♥ Bli 0/0 på minst en 90 och 100 cm detta år med Goldini.
 
♥ Starta minst en dressyrtävling.
 
 
♥ Inte slösa så mycket pengar på onödiga saker.
 
♥ Skaffa ett jobb.
 
♥ Börja äta bättre, bort med så mycket gluten och laktos som möjligt.
 
♥ Börja fota mera och verkligen utveckla mina fotokunskaper.
 
♥ Kunna springa milen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback