When you can't stand, I'll stand up for you

Två stycken bilder från en av gårdagens promenader med Goldini.♥ Jag var osminkad och hade flottigt hår, men vem bryr sig om det när hästen är så söt? Den här hästen alltså, det finns bara en som honom, han är så sjukt speciell för mig. Älskar honom verkligen över hela mitt hjärta, även när hans humör inte alls är på topp. Men så mycket lycka han alltid sprider till mig och jag känner mig så lugn och trygg hos honom. Han gör mig verkligen lycklig och jag älskar honom obeskrivligt mycket.
 
Om tre veckor åker vi upp till Hölö för att få svar om det har blivit någon förbättring sen operationen, hoppashoppashoppas. Jag håller alla tummar och tår jag kan och hoppas verkligen att man ser skillnad, annars vet jag inte vad som händer. Men min älskling är bäst iallafall, oavsett vad så kommer han alltid vara min för ingen kommer att ta hans plats.
 
Ett rätt så flummigt inlägg men kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback