Sömnlös natt

Hej på er alla! Här ligger jag nu vaken vid halv sex på morgonen och har varit vaken sen tre ungefär. Lyckades somna en timme tills jag vaknade för några timmar sen.. Nu har jag bara legat vaken och tänkt och varit nervös inför klinikbesöket som sker idag. Jag måste försöka sova så jag orkar med allt idag då det är krävande bara att få in Goldini i transporten så då kan man inte vara trött.

Tankarna bara flödar iallafall och jag känner mig nästan obehagligt rädd. Har tänt flera lampor i mitt rum för att allt känns läskigt för tillfället
 också.. Tror jag är allmänt rädd inför vad de kan säga på kliniken idag. Men det är bara att invänta och se, nu ska vi se om jag kan somna, ska ju upp om 2,5 timmar så kan ha varit bra att ha sovit lite mer då. Kram och hoppas ni haft en bättre natt än mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback