Hoppträningar från tre olika tillfällen

 
 
Nu tänkte jag visa er en liten skillnad på hur jag och Goldini såg ut våran första hoppträning till den senaste vi har filmat innan han blev skadad i våras. Jag ser då en skillnad speciellt på hur jag rider, jag sitter mest och fladdrar på första videon och vi ser inte alls sammansvetsade ut. Dessutom tyckte jag att den övningen var väldigt speciell då avstånden var jätte konstiga kommer jag ihåg.
 
Sen den andra videon är från augusti förra året. Där hade vi utvecklats en del under sommaren då vi bara nötat träningar och inga tävlingar. Jag var mer säker på honom, dock ville han fortfarande ta befälet lite eftersom han är väldigt egensinnig.
 
Den tredje är från i februari det här året. Där var vi som mest igång och hade verkligen hittat varandra, jag kände att jag visste hur jag skulle rida honom mot hinder och vilken fart jag skulle hålla. Jag var mer stabil och red med honom istället för att bara rida emot honom. Den där tiden var han även grymt fin från marken för det var under den tiden jag hade fått mycket hjälp från Lisa (min tränare) både uppsuttet och från marken så jag verkligen hittade Goldini. Åh han var så fin där, längtar tills vi är där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback