En sjukdag hemma i höstvädret

Godmorgon eller godförmiddag på er alla kanske man ska säga. Imorse vaknade jag än en gång upp med en sån ihållande och hård huvudvärk att jag inte klarade av att gå upp. Så jag fick stanna hemma från skolan idag och somna om med min lilla hund Boris bredvid mig. Vaknade upp vid 10 och huvudvärken var kvar så tog tabletter och för tillfället känns det lite bättre, skönt.
 
Jag har en hel del plugg jag måste göra och jag missar säkert ännu mera plugg i skolan nu, riktigt surt.. Man har inte tid att vara hemma och vara sjuk när man går andra året på gymnasiet tyvärr. Men men, mår jag bättre senare idag så följer jag med mamma ut till stallet och sköter om våran lilla häst. Det blir väl ungefär det roligaste jag får göra idag.
 
Nu ska jag äta frukost, det får bli min favorit med vaniljkvarg och frysta hallon. Världens bästa start på dagen enligt mig! Nej men vi får höras, kram på er.
En bild jag tog på min lilla Boris förra helgen i stallet. Visst är han helt otroligt söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback