Den sista sommaren som ett "barn"

Jag skulle ge så himla mycket för att få tillbaka sommaren 2014. Allt var så lyckat och jag levde verkligen ut dagarna och fyllde dem med skratt och allt man ska göra på sommaren. Jag hade en förjäkla grym sommar, den sista sommaren innan jag fyller 18 år. Det känns som att nästa år kommer jag leva ut sommaren på ett annat sätt för då har jag andra möjligheter att ta mig runt om i världen.
 
Det här var det sista sommarlovet som "ett barn" när föräldrarna faktiskt kunde säga "ja" och "nej" till saker och ting. När man kunde trotsa sina föräldrar och dra ut ändå. Mjo, visst är den sista sommaren när man är 17 år väldigt speciell, åtminstone om man ser det på det här sättet.
 
Men men, nu har vi en höst, vinter och vår att se fram emot och tagga för. Tjoho, och sommaren 2014 kommer att vara ett grymt bra minne. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback