Dagarna bara springer förbi

Idag har dagen bara sprungit förbi känns det som. Började med en trött och seg morgon som gjorde att jag inte hann få i mig någon frukost. Så efter två stycken 90 minuterslektioner i skolan fick jag äntligen äta min lunch/frukost, dock var inte maten speciellt lockande men jag behövde få i mig något. Sen blev det att ha matte och avsluta med spanskaprovet som kändes jätte dåligt. Synd då jag inte orkar ett omprov eftersom vi har så mycket i skolan annars.
 
Sen kom jag hem från skolan då åkte jag och mamma och färgade och noppade våra bryn. Jag blev tyvärr inte nöjd då hon tagit bort hela tjockleken på mina bryn. Jag gillar tjocka bryn och blev därför väldigt ledsen när jag såg resultat tyvärr.. Bara att vänta så att de växer ut snart igen, så länge får jag väl fylla i dem så de ser långa ut åtminstone.
 
Åkte sen ut till stallet och gick promenad med Goldini. Satte på han repgrimman idag och körde lite lydnad på banan samtidigt som vi gick dessa 10 minuter vi får gå. Det gick riktigt bra och tillslut lyssnade han bara på små korta kommandon på det jag ville. Dock är han ju så rastlös så ibland var han någon helt annanstans när han skulle följa mig osv, haha men men han var duktig.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och plugga till morgondagens debatt i psykologi och även mitt glosprov jag ska ha i engelska. Sen är det äntligen en välförtjänt helg efter en vecka med feber och nu en massor av prov. Men vi hörs hörni, kram!
Åh vilken saknad jag fick av sommaren och träningar. Älskar att vara igång, fy vad jag saknar att hoppa Goldini.. ♥

Kommentarer
Postat av: Thea Martinsson - Satsande hobbyryttare

Vilken fin blogg! Ha en fortsatt bra dag :)

2014-10-17 @ 10:23:46
URL: http://theamartinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback