Några ärliga sanningar

♥ Jag är världens mest rastlösa person och vill helst ha saker att göra hela tiden. Det är väldigt svårt för mig att bara sätta mig ner och ta det lugnt, tar högst 3 minuter tills jag börjar sucka och klaga. Fungerar tyvärr likadant i skolan och det gör att det blir väldigt svårt att koncentrera mig på de långa lektionerna.
 
♥ Något jag älskar är när personer/jag luktar gott. Älskar verkligen parfym i alla slags former, men jag gillar mest den starka doften, helst inte söt utan mer stark men ändå fruktig. Mina stora favoriter är Calvin Kleins Forbidden Euphoria och Georgio Armanis Sí. MUMS!
 
♥ Jag ogillar verkligen smör, uschuschusch. Fast jag har smör på mackan för att det inte ska bli torrt dock ytterst lite och jag låter aldrig någon annan bre mina mackor för jag är rädd för klumpar. Usch, får kvällningar bara av att tänka på smörklumpar.
 
♥ Varje morgon följer jag exakt samma rutiner för annars hinner jag inte. Gör någon så att jag inte kan följa mina vardagsrutiner på morgonen blir det verkligen kaos. Jag är så himla van med att alltid vara ensam på morgonen och därför är det så skönt att ha dessa rutiner. Först kläder, sen smink, sen frukost sen borsta tänderna, poff och färdig på 30-40 minuter, toppen bra!
 
♥ Jag har något slags beroende av shopping. Hela mitt belöningssystem i hjärnan sätts igång varje gång jag klickar hem något eller går på stan med massor av påsar. Alltså jag mår så bra av nya, fina kläder och skulle helst ha olika outfits vaje dag. Finns inte mycket bättre än det, shoppingberoende helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback