TIO NIO ÅTTA SJU SEX FEM FYRA TRE TVÅ ETT

10 saker du vill göra innan du dör: 
 Bo i New York ett tag i mitt liv.
• Hoppa fallskärm
 Gå på Tomorrowland med min bästavän
• Bli av med min hajfobi.
 Klappa på ett riktigt lejon. 
• Kunna säga att jag är nöjd med min kropp och mitt utseende.
• Ha gift mig.
• Kunna rida så att det ser lekande lätt ut. 
• Jobba utomlands
 Leva lycklig.
 
9 saker du tycker om:
 Att umgås med vänner
 Min häst 
• Att bara släppa loss.
 Prata med och träffa nya människor.  
• New York.
 Att vara kär
 Mysiga uteritter med hästen och vänner.
• Att övervinna något man inte trodde man klarade av.
• Att vinna.
 
 
8 saker du tycker mindre om:
 Skitsnack
 Falskhet
 Småkryp
• När man verkligen ser fram emot något men det inte blir så
• Att vara olyckligt kär
 Havet. 
• Att vakna upp av en pipande ringklocka på vardagsmornar.
• Mensvärk.
 
7 bloggar jag läser: 
 Kenza
 
 6 kändisar du tycker är snygga: 
• Robert Buckley
 James Lafferty
 Ed Westwick
 Chace Crawford
• Zac Efron
• Josh Hutcherson
 
 
5 favoritfilmer:
 LOL. 
• Lejonkungen.
 The Vow.
• Hungergames.
Changing lifes.
 
 
4 saker du köpt den senaste månaden: 
 Godis.
 Kläder. 
Mat.
 Tuggummi. 
 
3 sätt att få dig le: 
 Skämta.
 Skratta.
• När folk ger mig komplimanger.
 
2 låtar som väcker känslor för dig: 
 Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan
• Otto Knows - Million Voices
 
1 ord som beskriver dig:
• Hyper

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är det okej ifall jag lånar den här? Skriver såklart länken till din blogg också :)

Svar: Självklart :)
Emilia Svedlind

2014-05-17 @ 22:04:47
URL: http://healthbylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback