Något jag börjat älska

// Klänning nr.1 HÄR // Klänning nr.2 HÄR // Klänning nr.3 HÄR // Klänning nr.4 HÄR // Klänning nr.5 HÄR //
 
Något som jag förut inte tyckte var riktigt min stil har ändrats totalt nu. Jag är helt nerkärad i långklänningar och vill ha hur många som helst. Jag köpte den längst till höger igår på Vero Moda, den är tight och jag tycker att den är fin. Den svarta längst till vänster ska jag beställa idag, den är ögongodis enligt mig, finaste klänningen någonsin!!
 
Sen vill jag inhandla någon mönstrad också, jag gillar den grå/vita, så den hamnar nog också snart i min samling, den ser väldigt enkel och fin ut!

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Den blomiga klänningen är riktigt snygg :)

Svar: Visst är den, alla är snygga tycker jag! :)
Emilia Svedlind

2014-05-27 @ 13:42:10
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback