Hipphipphura till mig idag!

Idag är dagen då jag fyller 17 år, inte något stort egentligen, men är ett år närmare 18 iallafall. Jag blir bara firad av familjen idag och resten av släkten kommer på torsdag och fredag. Det är något speciellt med att fylla år och det tycker nog alla. Jag är ett stort fan av att öppna presenter och har alltid varit hehe, mina önskelistor har alltid varit milslånga så det har aldrig varit speciellt svårt att hitta presenter till mig heller.
 
Men imorse väcktes jag tidigt på morgonen av lite skönsång och frukost på sängen av min fina familj. Jag fick två tröjor av mamma och pappa och choklad och pengar av Jesper, sen fick jag även pengar från mina kusiner, fast de var inte här. Blev jätte glad såklart och tackade så mycket! Idag ska vi även äta lasange, då det är min favoritmat. MUMS!
 
I helgen fick jag även en förtidig present av Johanna, det var en Body mist och en Body lotion från Victoria Secret, luktade jätte gott och jag är jätte nöjd! Sofies present får jag när den har kommit, ska bli spännande. Nu ska jag snart ut till min älskade häst som jag hoppas är på sitt bästa humör idag, vi ska ut på en uteritt och bara mysa, inga krav bara mys! Fint väder bjuds det på idag också, älskar min födelsedag. Hejdå på er, vi hörs ♥
Bjuder på en dålig mobilbild på presenterna jag fick imorse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback