Tokalon Cucumber Ansiktsmask

Igår testade jag en ansiktsmask som jag fick i present av en utav mina vänner. Det var Tokalon Cucumber Ansiktsmask som var en anti-stress mask, den förhindrar alltså att huden torkas ut som den ofta gör när man är stressad.
 
Jag tyckte att den var väldigt skön, den kylde ner huden och man kände sig väldigt fräsch efteråt. Nu har ju jag kämpat till mig en väldigt fläckfrihy redan men jag måste säga att jag tycker att ansiktsmasken gjorde ansiktet lent och fräscht iallafall. Om jag ska fortsätta med ansiktsmasker blir det nog denna jag fortsätter med. Är någon sugen på att testa denna masken? Det finns flera olika, nu fick ju jag gurka, men det finns bl.a. med avokado också.
 
Gå in HÄR om ni vill köpa, de är väldigt billiga och en sådan liten slant kan man faktiskt lägga för att få till den fräscha känslan i hyn.

Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

svar; Tycker din kommentar var riktigt bra formulerad. Finns så många som bara ska skriva hat bara för att de inte håller med om allt man skriver. Men det är ju intressant att man har olika åsikter och syn på saker som sagt och det är ju verkligen inget fel med att tycka olika så vida ingen tar skada av det. Vill dock bara inflika kort att jag absolut inte vill hävda att det inte finns hästar som älskar att hoppa, mening är ju bara att alla hästar tycker ju inte om att hoppa till exempel. Precis som alla människor inte tycker om en viss sak. Det var mest det jag ville få fram. Men det är ju bara rätt synd att man ibland kan gå efter sina egna behov istället för att tänka på om hästen gillar att (t.ex.) hoppa eller inte. Men jag hoppas ju att alla gör sitt bästa som sagt. Dock så har jag väl lite andra åsikter om det här med "ögonblicksbilder" och allt sånt men som sagt, vi är alla olika och jag tar inte ifrån någon rätten att tycka. Tycker dock att det bilderna jag la in i inlägget inte visar några snälla fina händer utan just där är ryttarna väldigt hårda på handen. Sen finns det ju som du säger ryttare som rider riktigt dåligt som ändå är på elitnivå och samtidigt finns det folk som rider jätte fint och avslappnat. Det är ju då skillnaden blir så tydlig när man vet att det finns ett finare sätt att göra det på. :)
Men tack så hemskt mycket för kommentaren i alla fall. Alltid intressant att höra folks åsikter som sagt.

Och visst var videon för underbar?! Sånt där som bara värmer hela själen. Riktigt fint att se verkligen! :D

2014-06-02 @ 17:58:53
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback