Önskelista 2014

Pannbandet - HÄR // Nike Air Force - HÄR // Gant-tröjan - HÄR // John Whitaker flugtäcke - HÄR // Anastasia Contour kit - HÄR // Tiger jeans - HÄR // Spooks-väst - HÄR // Johnny Bulls stövlar - HÄR // Nikkor 50 mm - HÄR // Giorgio Armani Sí - HÄR //
 
Här har ni några utplockade saker ifrån min önskelista i år. Det jag önskar mig mest är pannbandet från PS of Sweden dock vet jag att jag inte kommer få det då PS inte får in nya i brunt läder förns i februari.. Men men resten önskar jag mig lika mycket och hoppas jag får åtminstone något utav det. Men som det är när man har samma storlek som alla andra så är det många saker som tyvärr är slut redan :/ Så får se vad jag får, oavsett kommer jag att bli jätte glad.
 
Vad önskar ni er i julklapp??
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag har önskat mig en egen häst de senaste åren, men det är mest önsketänkande för tillfället. Förutom det är en iPhone 6, en klocka i roséguld, pengar att köpa nya ridbyxor och ridhandskar för, ridläger och massor med böcker sådant som finns på min önskelista. :D

Svar: Åh okej vad roliga julklappar du önskar dig, men hoppas du får en häst ;) Kram på dig och hoppas du får en god jul!
Emilia Svedlind

2014-12-20 @ 08:14:32
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Alva

Jag vill nog ha Johnny bulls stövlar och lite små saker, och kanske ett nytt schabrak till min häst. :)

2014-12-23 @ 14:45:46
URL: http://alvahultsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback