Min julafton

Julafton 2014 var annorlunda, sorglig men ändå mysig. För första året någonsin firade jag julafton utan min morfar och det kändes kan jag säga, men det var då också första året jag firade med min mormor. Det var väldigt mysigt att få göra det med mormor men jag kände ett tomrum och det kändes inte som vanligt. Är iallafall väldigt nöjd med gårdagen och tyckte det var väldigt mysigt och är nöjd över mina paket.
 
På morgonen blev det en uteritt med två från stallet. Det var super mysigt och vi tog oss en skritt-tur bara och hittade någon ny väg som ledde in oss någon helt konstig stans haha. Det blev fika med mammorna och lite annat folk när vi kom tillbaka helt stelfrusna efter ritten och hästarna var utsläppta i sina hagar. Riktigt mysigt med en härlig pratstund!
 
Hemma så fixade jag mig och sen kom mormor&Anders. Vi åt mat, pratade och hade det allmänt mysigt. Öppnade för första gången paketen innan Kalle Anka och jag är jätte nöjd. Dock passade tyvärr inte byxorna jag fick i present så står i valet och kvalet att beställa större storlek eller köpa Nike Air Force för dem pengarna istället. Har inte riktigt bestämt mig ännu, för är kär i jeansen också!
 
När mormor åkt hem så åkte hela familjen till morfars grav. Jag fällde tårar och kände en stor saknad över honom, vill så gärna ha honom här. Världens bästa morfar, är så glad för tiden vi hade tillsammans men du lämnade oss för tidigt. Jag vet iallafall att du satt och tittade ner på oss igår och var nöjd över hur vi gjorde och att vi ändå kunde lägga leenden på våra läppar. Saknar och älskar dig morfar, varje dag.
 
Avslutar med en god fortsättning och en fråga hur var eran jul?

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! Det vore jätte snällt om du ville försöka sätta ihop en header till oss! :D

Sjukt fin blogg btw! :D

Svar: Visst kan jag göra det, har ni några önskemål på hur den ska se ut?Tack så jätte mycket :D
Emilia Svedlind

2014-12-26 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback