En bra tur i det fina vädret

Bilder från dagens skritt-tur i det fina kalla vädret.
 
Idag red jag ut på Goldini och mamma gick en promenad. Han var väldigt spänd och stissig då han inte ridits ut själv så mycket på nya stället. Men det gick bra, mamma hade med sig longerlinan utifall att vi skulle behöva den för säkerheten därför har han ett longerdelta på sig som ni ser på bilderna.

Det var stenhårt på marken så blev bara en skritt-tur men det var jätte mysigt iallafall. Det blev inte speciellt många bilder då han bara kunde stå still i typ 3 sekunder innan han tröttna. Haha, han har sån överenergi, men dessa bilder över tycker jag blev riktigt fina. Det finns så fina stora fält på nya stället, love it!
 
Imorgon ska jag rida ut med en kompis i stallet så det blir kul! Inga nya bilder blir det dock då men jag hoppas det är lugnt. Vi hörs kram!

Kommentarer
Postat av: saga

Älskar bilderna på din blogg! :D

Svar: Åh tack vad kul, glad jag blir!! :D
Emilia Svedlind

2015-01-06 @ 22:12:06
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback