What's up in my life, typ?

Hej, jag är inte speciellt duktig på att uppdatera er om min vardag, men so what? Aja vad händer egentligen i mitt liv, inget speciellt helt enkelt. Jag går i skolan som alla andra, läxor börjar ramla in nu efter några veckor också. Jag är i stallet och tragglar med Goldini, vi har en stor svacka i dressyren just nu och jag vet inte vad jag ska göra. Blir nästan att det slutar med en Emilia med tårar i ögonen som säger att jag inte kan rida Goldini. Det går verkligen inte längre, vet inte vad jag ska göra med den där vänster sidan.. Vi ska ta ut equiterapeften snart så att hon får känna igenom honom och se vad det är som är fast där. Han har varit fast där nästan hela sommaren.. Annars så stärks mitt och Goldinis band bara mer och mer och det känns verkligen som att vi tycker om varandra.
 
Utom hästarna och annat så gör jag inte så mycket på vardagarna, träffar Sofie så gott som varje lördag för det är enda dagen vi kan ses på. Så den mesta delen tillbringar jag i stallet, jag har anmält mig till en tävling i oktober så jag hoppas att inget kommer emellan så att jag och Goldini äntligen kan starta igen!
Ni får en bild på Goldini när han precis hade kommit till stallet den 17 juli 2012. Min vackra prins!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback