Livet rullar

Livet rullar på och skoldagarna är helt okej. Jag trivs riktigt bra i min nya klass och tror att det kommer bli en grym klass ju mer vi lär känna varandra. Jag trivs med alla lärare och ja, jag är så glad att jag bytte skola då det verkligen känns som att jag hamnat rätt nu. Hästen är igång igen och imorgon ska vi träna för Lisa för första gången på jätte länge, ska bli grymt kul och jag är säker på att Goldini kommer att tycka detsamma. I helgen blir det troligtvis att fira Ellen som fyller 17 år på söndag. Det blir en fest för henne på lördag som jag ska gå på om allt går inom planerna.
 
Kvällen idag bjuder på bio med min familj, vi ska se på den sista filmen av trilogin Snabba Cash. Jag har inte sett tvåan än men det blir säkert bra! Vi hörs mera hörni, jag bloggar inte så ofta men jag bloggar när jag har något att berätta så ciao. Får se när vi hörs nästa gång helt enkelt!
 
 

Kommentarer
Postat av: marina

Allt bra med dig? :)

2013-09-04 @ 15:40:12
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback