Lite punkter om mig

• Det är alltid väldigt stökigt i mitt rum, min mamma uppskattar det inte speciellt mycket. Jag slänger gärna massor av kläder på golvet, då jag inte vet om jag vill använda dem igen innan jag slänger dem i tvätten. Tillslut ser mitt rum lite ut som ett hav av kläder så att säga hehe!
• Jag har perioder då jag verkligen saknar vissa personer/tillfällen. Just nu är en sådan tid och jag kan inte sluta tänka på just den personen och hur perfekt allt skulle vara om jag inte var så osäker på honom.
• Jag älskar hösten, kläderna, de mysiga kvällarna. Jag älskar allt med denna årstid och jag ser fram emot de kallare tiderna när man kan börja använda sina mysiga kläder utan att svettas ihjäl utmohus.
• Det jag ser mest fram emot i mitt liv just nu är att åka till Tomorrowland 2015. Så länge som jag sett fram emot detta, när 2013 aftermovie släpptes för några dagar sen var jag nog en utav dem första som kollade på den. Mitt stora mål i mitt liv är att få biljetter dit 2015, det är mindre än 2 år kvar.
• Jag funderar väldigt mycket på min framtid när jag inte har något annat för mig. Är jag den personen jag verkligen vill vara just nu? Vad vill jag bli när jag blir vuxen? Hur kommer mitt liv se ut om några år? Kommer jag vara med dem personerna jag är med idag? Kommer jag veta vad jag vill göra efter studenten? Osvosv..
• Jag har en dröm för min framtid och det är att bo i NY i ett halv år. Sen åka tillbaka till Sverige och sen bestämma mig för om jag ska försöka flytta till NY på hel tid om jag verkligen trivs där. Något jag vet är att jag trivs med mycket rörelse, mycket människor, mycket liv. Jag tänker inte låsa fast mig i små städer, om inte NY blir mitt nya hem så blir det Göteborg eller Stockholm.
• Jag älskar att inspireras av bilder på WeHeartIt eller liknande där dem har tränat ihop sina överdrivet fina kroppar. Jag blir så motiverad till att fortsätta träna, fortsätta kämpa för att få min drömkropp. Jag tror att jag tillslut kommer att nå mitt mål, bara jag inte ger upp så lätt!

Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Sv : Tack så mycket!!
Jag har köpt den på kimstore.se :D

Kram!

2013-09-15 @ 12:43:44
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback