Har tråkigt

1: Namn? Emilia Maria Svedlind

2: Stjärntecken? Tvilling

3: Tre rädslor som du har? Hajar, småkryp, skräckfilmer

4: Tre saker som du älskar? De som står mig nära, min pålle och house musik

5: Fyra avtändande saker, enligt dig? Svettlukt, taffsande människor, snack bakom ryggen på andra, dålig andedräkt

6: Din relationsstatus? Singel

7: Har du en bästa vän? Japp, Sofie

8: Om du kunde träffa vilka som helst på jorden, vilka skulle det vara? Justin Bieber, Avicii, Ed Westwick, James Lafferty, Niall Horan

9: Din första dejt? Alltså vad jag vet så dejtar vi inte här i Sverige? Så har aldrig haft en första dejt direkt haha

10: Hur lång är du? 178 cm

11: Vad saknar du just nu? Att tävla med min pålle och han jag inte borde sakna

12: Vilken tid föddes du? Någon gång efter 21

13: Din Favoritfärg? Blå

14: Är du kär i någon? Neju

15: Favoritcitat? Live everyday like it's the last day you are alive

16: Favoritplats? Ställen där det är fullt ös med mycket människor

17: Favoritmat? Lasange

18: Är du någon gång ironisk? Åh gud ja, jätte ofta

19: Vad lyssnar du på just nu? Ben DJ - Heroes

20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögonen och léendet

21: Skostorlek? 37/38

22: Ögonfärg? Isblå typ

23: Hårfärg? Just nu försöker jag ju få det ljusare, men har slingor just nu och är lite rödlätt kanske

24: Hur kan man vinna ditt hjärta? Ha en grymt bra personlighet, vara självsäker, vara rolig och snäll, ha det där lilla extra

25: Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka till Tomorrowland 2015, bli av med min hajfobi, bo i New York, ha levt ett liv värt att skryta om, bli nöjd över min kropp&utséende


Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

sv; JAG VET DEN ÄR JÄÄÄÄTTESNYGG<3333

2013-09-07 @ 16:45:52
URL: http://alesjo.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej.
skulle du vilja hjälpa mig med min bloggdesign. Skulle vilja ha en bild på headern och ändra bakgrundsfärg.
Maila om du skulle kunna tänka dig hjälpa mig :-)
//Angelica

2013-09-11 @ 23:45:22
URL: http://ayohli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback