Liten påminnelse till mig själv

5 saker jag ska hålla resten av 2013..
  • Bry mig mer om skolan, förbättra mina betyg
  • Försöka få Goldini att bli så fin som han var i vintras
  • Fortsätta att träna kondition minst en gång i veckan
  • Göra mina 100 squats och 100 situps varje dag
  • Spara ihop mina pengar så jag inte blir pank hela tiden.
5 saker jag ska ta tag i under 2014..
  • Min träning, måste bli nöjd med min kropp.
  • Hitta ett bra flyt på tävlingsbanorna, försöka komma runt en bana felfritt.
  • Plugga så jag inte får något F i slutet på någon kurs.
  • Äta bättre, inte skippa vissa måltider.
  • Försöka få mitt hår att växa ut och bli långt igen. Använda mindre värmeredskap som plattång osv.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar: Ja precis, har haft hästar som har nerverna utanpå kroppen nu ett tag så nej tack... Irus är väl den mest känsliga och ängsliga hästen jag haft, man kan aldrig dra upp en dragkedja på ryggen på henne, hon klarar inte av att stå still utan att bli nervös, är dyblöt när man skrittat ut en halvtimme... förstår inte hur hon kan vara så knäckt.. Argona hade lite mer nerv än Krypton men bara om man åkte iväg och det gjorde att hon var så lätt hemma och på tävling var det okej att hon taggade upp!

2013-10-28 @ 13:12:51
Postat av: Kajsa

Så fin du är!
Låter som jättebra mål :)

2013-10-28 @ 17:27:17
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gå gärna in på min blogg och ställ frågor till min Q/A :)
Förlåt ifall du inte gillar sådana kommentarer men det skulle betyda mycket ifall du ville ta dig lite tid och ställa några frågor Kram♥

2013-10-28 @ 20:05:03
URL: http://nattstad.se/elinkroonlund
Postat av: Stefan

Bra mål! Och fin blogg du har får jag lov att säga :)

2013-11-11 @ 00:43:15
URL: http://www.stefann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback