Lite små sanningar

♦ Varje gång jag ställer mig upp så svartnar min blick. Då snackar jag alltså inte bara om när jag ställer mig upp för fort utan varje gång jag ställer mig upp och ibland så tappar jag dessutom balansen.
♦ Det finns inget som jag tycker är så roligt som jag tycker det är att hoppa Goldini. Han är nog den roligaste hästen jag ridit, jag blir mer och mer övertygad om det efter varje gång jag testar nya. Han är världens roligaste häst att rida enligt mig.
♦ Jag är dålig på att ta tag i mitt liv och plugga. Jag skjuter gärna upp det till sista dagen vilket inte alls är bra. Men det är så jag gör och jag känner mig då tvungen till att plugga.
♦ Jag älskar att sitta och titta på bilder på WeHeartIt och bli motiverad med nya kläder, för att träna mer och sådär. Det finns så grymt mycket bra bilder på den sidan.
♦ Jag har kommit in i en sån där jobbig period där jag får dåligt samvete om jag äter onyttiga saker, ändå sitter jag på kvällen och äter onyttigt. Jag måste sluta bry mig!
♦ Jag älskar att träna, både mig själv och hästen. Även fast jag tycker att det är svin jobbigt och svin tråkigt ibland så finns det inget bättre än träningsvärken dagen därpå som bevis på att man verkligen har gjort något vettigt med kroppen dagen innan!
 
 
Trackback