Lite om vad som händer

Godmorgon hörni! Jag har varit vaken sen halv 10 idag, lyckades för en gångs skull sova till längre än till nio. Tanken var att gå ut och ta en PW innan frukost men tack vare min hals och hosta fick jag inte göra det och jag förstår det, för det kan tyvärr gå över till lunginflammation. Min motion idag får helt enkelt bli i stallet. Igår så var det sånt oväder hos oss, spöregnade och blåste. Goldini fick stå igår, han såg ut som en ynklig blöt kattunge i ansiktet haha.
 
Imorse blev han klippt utav Sara i stallet då han redan hade fått tillbaka all päls som blev bortklippt för en månad sen. Skönt! Så han fick ett gosigt täcke och fick släppas ut i blåsten sen. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska rida ut eller köra ett lydnads pass med bommar på banan idag. Om jag väljer banan ska jag göra den övningen som Caroline Bågfeldt gjorde med Chuck. Försöka korta så mycket som möjligt mellan ett avstånd och sedan öka så mycket jag kan och se skillnaden.
 
Imorgon så kommer det någon och fotar vårat hus, som snart ligger ute på annons. Känns lite konstigt att vi ska flytta härifrån. Det är med skräckblandad förtjusning känner jag, nu när allt börjar bli på riktigt. Jag har liksom aldrig bott någon annanstans än här hemma. Min kusin Emma landar här hemma imorgon också, ska bli jätte mysigt att träffa henne igen!
Sen är det hoppträning imorgon. Då är det sitsträning, ska be pappa filma så får ni se vad vi övar på. Det blir första inneträningen för i höst, mysigt! Ska bli kul att träna igen. Vi hörs :)
Har bildbrist på min skoldator!
 

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

hej såg din komentar på carros blogg om regeln om loggor! jag har startat en namninsmling om frysning av regeln igen, skriv gärna på och sprid den http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=8261

2013-11-09 @ 16:53:04
URL: http://nattstad.se/teamsw
Postat av: Stefan

känner igen känslan av en barndomshem säljs, inte kul alls. Förhoppningsvis leder det till något bra !

2013-11-14 @ 01:06:28
URL: http://www.stefann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback