Ingen bra dag

Stannade hemma från skolan idag då jag vaknade med en jäkla mensvärk. Tur det att jag stannade hemma, åt ingenting, när jag väl åt kom allt upp igen. Så fram till nu hade jag inte fått behålla någon mat i magen, har mått sjukt dåligt idag. Vi fick avboka tävlingen imorgon vilket känns så jävla surt om man får uttala sig så. Var så taggad på morgondagen och jag hatar detta.. Men det är bara att träna tills vi ska till Eskilstuna och hoppa två CR så att mormor får se när jag och Goldini hoppar.
 
Imorgon om jag är bättre ska jag ut till stallet. Ska rida ut med bästa Johanna, älskar att rida ut med henne. Sen skulle kanske några fler från stallet också hänga med, så kommer bli riktigt kul imorgon ändå även fast jag var så himla tävlingssugen. Får bli en mysig uteritt på min älskade häst istället, saknar honom idag när jag inte varit hos honom..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback