Hemma och är sjuk

Idag blev jag hemma från skolan, vaknade med mens- och huvudvärk. Det kändes onödigt att gå till skolan och vara på dåligt humör så jag stannade hemma istället. Har då fixat med bloggen för att försöka sätta igång den igen, jag har dessutom trixat lite med stallets hemsida då jag är webbansvarig för den och ska försöka sätta igång den igen. Annars har jag försökt plugga lite natur till provet på torsdag vilket slutade lika fort.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, äter choklad och skriver detta inlägget. Vi hörs hörni och hoppas ni börjar följa bloggen igen nu när jag sätter igång igen! Ska senare ut till stallet, får se vad jag orkar göra med Goldini idag. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback