Wanties från Nelly.com

Nu har jag plockat ut "lite" utav alla kläder jag vill ha från Nelly just nu. Jag tycker verkligen om dessa kläder och varje gång jag går in på Nellys hemsida smälter jag för alla fina kläder och jag önskar att jag hade största plånboken i världen när jag ser allt fint. Som ni ser är det bara långärmade tröjor och sådär, men det är för att snart är det höst och då är iallafall inte jag en sån som går runt i t-shirts eller linnen speciellt mycket, jag handlar iallafall inte nya.
 
Jag har börjat tycka om märket Boy London en del, jag tycker att dem har snygga kläder ni ser att bland annat mössan, en tröja och en hoodie kommer därifrån. Sen gillar jag lacklegginsen som har lite detaljer med dragkedjor och annat. Jag tycker dem är svin coola och jag känner nästan att jag måste införskaffa mig dem. Tänk liksom dem tillsammans med den stickade grå tröjan och Boy mössan. Iiiih, så himla fint! Snart ryker nog lite pengar ur plånboken från mig kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Alice

ge mig :D

Svar: Ellerhur! :D
Emilia Svedlind

2013-08-10 @ 16:06:40
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback