Testat på kyckling igen

Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt, förutom att ha haft en riktigt lugn dag. Var ute i stallet förut red ut på Goldini och han blir bara piggare och piggare. Skrittade och travade bara, men det går knappt att hålla honom, fy vad han vill springa min lilla älskling. Det känns bra att han är pigg och framåt, då vet jag att det verkligen är bra, han visar annars väldigt tydligt om det är något som inte är bra. En mysig uteritt, men inte så lång med en väldigt taggad häst!
 
Jag kom hem och satte mig och kollade några avsnitt på Gossip Girl. När vi sen åt middag så testade jag att äta kyckling för första gången på 8 ½ år. Hela min familj blev vegetarianer när jag gick sista terminen i andra klass. Sen dess har jag bara ätit vegetariskt och fisk. Men jag har nu tagit ett beslut till att börja äta kyckling igen då jag på senare tid verkligen känt att jag saknat det och tröttnat på all annan mat vi äter. Så idag smakade jag och det smakade inte så konstigt som jag tänkt mig! Men vanligt brunt kött är jag säker på att jag aldrig mer kommer att börja äta då jag aldrig ens tyckte om det. Ha det bra hörni, puss!
Åh vad jag saknar Agia Napa just nu, fina cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback