Startar om på nytt

Goddag, nu har jag bytt blogg ett antal gånger och haft pauser hit och dit. Jag har undrat varför jag liksom inte har det där suget jag hade förut, helt ärligt så tror jag att jag nu förstått. När jag drev min första blogg så var det en blogg som jag verkligen uppdaterade om mitt liv, om allt. Sen på senaste tiden har min blogg mest blivit inriktad på häst och visst, jag älskar hästar, men att bara driva en hästblogg känner jag nu att det inte är min grej.
 
Denna gång så ska bloggen vara som min första blogg. En blogg som alla mina vänner kan läsa och tycka att det är roligt. Nu kör vi om på en nystart igen, många bilder kommer att komma upp och allt galet som händer i min vardag. Välkomna tillbaka!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul, lycka till med bloggen' kram

Svar: Tack så mycket! Kram
Emilia Svedlind

2013-08-08 @ 00:14:37
URL: http://idawoxlin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback