Regn och molnigt

Godmorgon eller vad man nu säger vid det här klockslaget. Idag vaknade jag upp till regnsmatter utanför mitt fönster, jag blev helt ärligt förvånad. Det har knappt regnat något den här sommaren så det känns nästan lite mysigt faktiskt. Jag gick upp och gjorde iordning en kopp med hallonte till mig och satt och myste lite. Jag gillar nästan att hösten är påväg, helt ärligt så är det nog den mysigaste årstiden enligt mig.
 
Idag så har min medryttare Goldini så jag ska bara vara hemma idag, om inte jag och mamma får för oss att åka ut till stallet ändå. Ska se om vi kanske kan åka och shoppa lite nya saker till Goldini, det är alltid lika roligt. Annars kommer jag mest sitta hemma och återhämta mig, tänka lite på bra övningar jag ska göra med Goldini. Om jag mår bättre till kvällen kanske jag går en promenad med min fina vän om hon har tid. Vi får se helt enkelt, nu ska jag iallafall fortsätta se på Gossip Girl, ciao!

Kommentarer
Postat av: Ebba Lagerström

ÄLSKAR verkligen att du startat upp denna bloggen, precis som din första blogg!
Lästen din första blogg & har alltid ÄLSKAT den mer än något annat typ!
Sjukt kul verkligen! <3

Svar: Åh vad glad jag blir att någon uppskattar det! Kul att du tycker den är som min förra också, då blir jag ännu mer inspirerad till att fortsätta. Tack för det fina orden! Kram <3
Emilia Svedlind

2013-08-07 @ 16:08:26
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/
Postat av: Silvia

Jättefin blogg. Kika in på min med :D

Svar: Åh tack! Det ska jag göra :D
Emilia Svedlind

2013-08-07 @ 20:55:14
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback