Nyttigheten startar

Nu efter detta helt kolosala onyttiga sommarlov så sätter jag nu igång att bli nyttig. Jag ska dessutom börja träna igen nu, bland annat med mina hemma träningar, ut och springa och sen är tanken att jag ska börja träna på gymmet några gånger i veckan om jag hinner med det med tanke på hästen, kompisar och skolan. Men jag ska försöka hinna med då jag vill vara nöjd med min kropp och känna att jag orkar hela passen med hästen.
 
Inget godis eller annat sött, drycker som byts ut till vatten. Nu kör vi stenhårt för att få bort sötsuget ibörjan, det är det värsta. Men jag ska hålla det här nu, jag har sån motivation till att komma igång igen och faktiskt känna mig nöjd med mig själv och att jag verkligen orkar. Let's go liksom! Är det någon av er som börjar att bli nyttiga nu när hösten kommer?
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna -En del utav HorseSpot

Jag har också kört igång med min träning nu. Känns så bra att komma tillbaka till rutinerna

2013-08-16 @ 16:05:48
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback