Nytt och fräscht

Jag pillade ihop en ny header såhär på kvällskvisten när jag inte hade något annat för mig. Däremot vill jag ha nya bilder till headern, annars är den väl helt okej. Ska se om jag kan få med mig Sofie ut någon dag och fota som vi gjorde förra hösten, haha för den bilden på bara mig i headern är sen i höstas. Men det går hon nog med på, då har jag troligtvis något nytt till headern. Vad tycker ni?
 
Själv tycker jag den här är mer jag, den förra var så enkel och tråkig. Nu är det lite mer Emilia över bloggen tycker jag själv, hehe! Men godnatt för nu orkar jag inte sitta mera vid datorn, ciao :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar: Tack!! :D

Superfin headern blev!!

Svar: Åh tack! :D
Emilia Svedlind

2013-08-12 @ 14:31:45
URL: http://lisafager.horseworld.se
Postat av: Lisa Fager

svar: Åh tack, älskar verkligen bilden :D

2013-08-13 @ 10:46:27
URL: http://lisafager.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback