Kollat lägenhet&träffat härliga människor

Idag var vi först iväg och kollade på en lägenhet på förmiddagen. Den var riktigt fin och mysig och låg bra till enligt mig, nära till stan men ändå lite mer avlägset. Stor fin balkong och fina rum, något små toaletter, men det duger. Det föll däremot inte hela familjen i smaken, men vi fortsätter att diskutera det och dessutom fortsätter att leta. Jag blev sen hemskjutsad till Ellen och där var Love också. Umgicks med dem ett tag och sen åkte jag med Ellens familj ut till stallet.
 
Det var mysigt att ha dem där igen tyckte både jag och mamma. Vi pratade och fikade och det kändes nästan som att dem stod där igen och hade en häst, önsketänkande.. Men men, nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik. Vädret utanför är väldigt tråkigt så ska nog sätta mig och titta på några GG avsnitt och imorgon så är klockan tidigt ställd för nu måste jag börja ställa om dygnet.
Kofta från Bikbok // T-shirt från Bikbok // Jeans från Ginatricot
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback