Karneval med bästis

I lördags gick jag på Nyköpings festdagar/Karnevalen med Sofie. Det var riktigt tråkigt ibörjan, för vi kom dit lite för tidigt. Så vi stack till donken ett tag innan vi drog och mötte upp Love vid bussen, det blev roligare då. Vi mötte sedan upp Ellen, Amanda och Kajsa. Snackade med dem en stund och sen åkte vi virvelvinden med dem en gång haha. Sedan så gick jag och Sofie med oss själva igen, börja tagga till och hade det as kul! Dansade runt, sjöng och hade det as kul i folkmängden. Det finns ingen människa jag kan släppa loss så mycket med som med henne hahah, fan vad roligt vi har! Det blev en riktigt lyckad kväll tillslut.
 
Mamma och pappa kom och hämtade oss vid två ungefär. Sen väl hemma så satte vi oss i bubbelpoolen här hemma och satt och snacka och lugnade ner oss. La oss till sängs vid fyra har jag för mig. Det blev en riktigt lyckad dag med världens bästavän. Inga bilder togs, för det fanns inte på tanken, men men ni får en gammal bild på oss från ibörjan på nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback