Idag börjar jag på gymnasiet

Godmorgon! Idag gick jag upp redan klockan halv nio. Den "stora dagen" är kommen haha, jag ska börja på gymnasiet. Började med att inga utav mina kläder är tvättade så fick ta något gammalt i garderoben.. Ingen bra start på morgonen då jag blev as grinig, man vill ju ha fina kläder första dagen, aja skitsamma. Jag börjar inte förrens klockan ett. Börjar faktiskt bli lite nervös haha, jag som aldrig är nervös för något! Aja vi hörs
Min nya profilbild på facebook hehe 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

jag började redan i måndags.. btw, otroligt fin header du har!!

Svar: Usch då, tack detsamma!!
Emilia Svedlind

2013-08-23 @ 21:31:15
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Tilda - TLryttarna

Hej! Fin blogg!

Idag börjar vi, TLryttarna, blogga på vår alldeles nya blogg ihop! Tilda Edin från tildaedin.webblogg.se, och Lovisa Magnusson från therider.horseworld.se
Vi känner inte varandra sen innan, men har nu bestämt att det är dags. Vi presenterar TLryttarna.horseworld.se

Vi är två målmedvetna och drivna tjejer som brinner lite extra för hästhoppning och självklart bloggning. Så på vår blogg kommer ni få läsa om oss och våra ponnyer vägen upp i klasserna. Ni kommer få ta del av en massa grymma och roliga saker, som blir allt mer spännande, ni kommer att få läsa om tips, åsikter, få se massa videos och bilder…. Ni kommer helt enkelt att få följa oss, TLryttarna.
Hoppas du vill kika in, och vem vet…kanske forstätter läsa? ;)

Vi är inte bara Tilda & Lovisa, vi är TLryttarna!

Kram! :)

(Förlåt om du tycker att denna kommentar är onödig)

2013-08-24 @ 22:17:22
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: E L L I N E T T

sv; den är från gina tricot men typ 2 år gammal :/

2013-08-27 @ 21:16:17
URL: http://ellinett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback