Livets vändning för tillfället

Hej på er alla, jag kan nu gladeligen berätta för er att Goldinis knä läkt jätte fint och han är snart helt friskförklarad där bak. Jag är så himla glad och det känns jätte bra verkligen! Dock såg de att han hade lyckats göra något i vänsterfram kota så den blev behandlad då han var halt där nu istället. Men det var inget allvarligt vad de trodde nu så återbesök blir om 4 veckor, alltså den 24 november för att se till knäet och nu kotan också då.
 
Idag står han på boxvila men imorgon ska jag få börja skritta uppsuttet på honom i 30 minuter. Jag kommer nästan börja gråta, så som jag längtat! Sen får jag skritta uppsuttet i 30 minuter i två veckor, den tredje veckan får jag skritta i 60 minuter och den fjärde och sista veckan innan återbesöket får jag skritta 60 minuter och trava 5 minuter. Sen får vi se vad de säger på återbesöket, men jag hoppas verkligen det fortsätter se bra ut och att kotan läker fint. JAG ÄR SÅ GLAD!
 
Fick även ett så fint och bra besked idag från min mormor som idag är cancerfri. Hon har lyckats kämpa sig igenom tre olika cancerformer nu i bugspottskörteln, läppen och sista i bröstet. Men nu idag är hon för tillfället cancerfri och jag är så glad. Min finaste mormor, min största inspirationskälla och min största förebild. Det finns ingen människa som är så stark och bra som hon. Jag älskar henne så mycket och är så himla glad. Kram på er alla!
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Mycket härliga nyheter på en och samma gång, skönt när man kan få lite sånt ibland :D

2014-10-29 @ 16:28:33
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Michelle Petersson

Åh va skönt att få sånna besked! För det är jobbigt att ha en skadad ponny eller en sjuk släkting så verkligen kul med goda nyheter! :D

Kram

2014-10-31 @ 11:46:07
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Vad glad jag blir för din skull, super roligt verkligen!
Kram! <3

2014-10-31 @ 12:14:57
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback