Jag uppskattar verkligen hösten

Hej på er! Hur är erat liv i detta höstväder? Gillar ni hösten? Jag älskar hösten, eller åtminstone de dagar solen skiner, då uppskattar jag den verkligen. Vad gillar jag då med hösten? Jo, jag älskar klädmodet varje höst, när de lite mer dystra färgerna kommer så som brun, beige, svart, grå osv. Alla mysiga halsdukar, vantar och jackor och skor. ALLT, min favoritårstid att fixa snygga outfits, för vem tackar nej till en lager på lager outfit på hösten?
 
Jaja, sen tycker jag att det är mysigt att träffa vännerna i skolan och umgås och sen kanske ta en latte på stan. Det är så mysigt! Alla mysiga stunder på stubbåkrarna i stallet (dock får jag inte uppleva det i år), när hästarna börjar få den tjocka pälsen, man får börja sätta på sig sina snygga stalljackor hehe!
 
Alltså jag uppskattar egentligen alla årstider men hösten är speciell hehe. Nu ska jag iallafall snart ner till Stures Trafiskola och ta en syntest och sen ska jag hem och åka till stallet. Även idag blir det 10x2 promenader med Goldini, han börjar verkligen tröttna. Men vad ska man göra? Vi har lugnande nu iallafall vilket känns bra då han inte är rolig att leda vissa dagar.

Men vi hörs hörni, inläggen blir inte direkt bra när jag inte har ett ämne jag bestämt att skriva om från början haha men det får duga. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Tilde

Espresso house! bästa :)

Svar: Ja verkligen, deras chailatte är super god :D
Emilia Svedlind

2014-10-15 @ 20:11:10
URL: http://tiildew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback