En evig väntan och en väldig abstinens

Hej på er! Idag hade vi utsläpp i stallet och jag har inte hängt med på utsläppen på väldigt länge, men idag var det riktigt mysigt. Släppte ut alla hästarna i lugn och ro, sen satte vi oss ner och åt äggmackor och drack varmchoklad till frukost. Sen tog vi oss en tio minuterspromenad med Goldini idag som vanligt, och han börjar faktiskt bli bättre, så skönt! Man kan slappna av lite nu när man är ute och går med honom, förut var han på helspänn hela tiden och ville dra iväg men ja som sagt börjar han äntligen lugna sig.
 
Nu är det bara 3 veckor, snart 2 kvar till återbesöket. Tiden går så himla långsamt! Jag vill verkligen att det ska ha blivit bättre, jag hoppas av hela mitt hjärta. Min ridabstinens jag har just nu är inte nådig, även fast jag får rida andras hästar är det inte samma sak. Jag vill rida på min häst, utvecklas med honom och sätta upp mål med honom som förut. Det är det jag brinner för, det är det jag vill göra. Så för tillfället känns det faktiskt som en stor del av mig saknas..
 
Jag har så himla mycket plugg nu som jag måste ta tag i innan höstlovet som är om 2 veckor, stressig stressigt.. Men det är jag själv som satt mig i situationen så jag får skylla mig själv. Det är bara att plugga och göra det bästa av situationen helt enkelt. Sen om ett tag ska jag släppa en nyhet här på bloggen, men nämner inget förns allt är bestämt och klart. Så nu har ni något att klura på!
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback