We were to young, To know what real love was

Denna dag började med en riktig tung morgon då jag var riktigt trött. Jag hade mycket hellre legat kvar i sängen imorse än att gå upp och behöva göra mig iordning för skolan. Väl i skolan hade vi en lång första lektion men sen så fick vi reda på att en av våra lärare var sjuk idag som vi skulle ha i de resterande ämnena för dagen och därför fick vi gå hem och arbeta istället. Det kändes sjukt skönt faktiskt och välbehövligt, nu får jag då ännu mer tid att kunna plugga till mina tre prov jag har den här veckan. 
 
Igår var vi ute i stallet och det började bra med att Goldini var lugn som han faktiskt brukar vara mer och mer nuförtiden. Så vi gick ner på banan för att gå hans 10 minuters promenad, sen helt plötsligt får han fnatt och stegrar och bockar, jag försöker hålla kvar men då hamnade longerlinan mellan hans bakben så jag tyvärr behövde släppa.. Han sprang rodeo på banan och jag blev jätte ledsen, sen stannade han upp och jag fick tag på honom och han lyckades lugna sig sen gick vi upp till stallet igen.
 
Jag är rädd för att se hur han ser ut i benet idag.. Det känns som att det kommer se mycket värre ut nu än vad det gjort tidigare.. Vi masserade in liniment iallafall på knäet och sen linimenta vi alla ben också så jag hoppas för allt jag har att benet inte ser hemskt ut idag för då vet jag inte vad jag ska ta mig till.
 
Idag är det iallafall exakt 1 vecka kvar till återbesöket på kliniken. Jag är så nervös verkligen men hoppas på det bästa och att det ser mycket bättre ut. Nu ska jag försöka börja plugga iallafall, så vi hörs fina ni kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback