Jag ville vara bättre, men då blev allting sämre

Hej på er, i lördagskväll kom Ida hem till mig och sov kvar här. Det var mysigt vi pratade och hade det allmänt kul. Vi har även fixat biljetter till morgondagens premiär på den tredje Hunger Games, som jag längtat! JAG ÄLSKAR HUNGERGAMES!!! Så nu fick jag det sagt hehe, lite flummigt får det vara i bloggen ibland. Men iallafall vi hade det bra och vi kommer nog ha en mysig natt imorgon på bion också.
 
Sen följde jag med mamma och pappa till Ikea. Tanken var att jag skulle hitta en matta och en lampa till mitt rum dock kom jag hem med ett nytt nattduksbord, sänglakan och en fin fårskinnspläd istället. Men jag är nöjd ändå och väntar på att jag ska hitta min perfekta lampa och matta hehe, snart så är mitt rum precis som jag vill ha det. Saknas bara en garderob längs ena väggen... Men det kommer snart det också ska ni se ;)
 
Idag var jag i skolan och har nu klarat av den längsta dagen. Den började väldigt segt med spanska men jag piggades upp under sociologin då jag fick reda på att jag skrev ett A på mitt senaste prov. Mitt första A under gymnasietiden och jag blev super lycklig! Så nu jäklar ska jag satsa och skriva bra på alla kommande prov också och hoppas på att gå ut med ett A i sociologi sen när tvåan och denna kurs är slut. Dagen fortsatte sen och vid halv fyra fick jag gå hem i mörkret, känns som det varit kväll hela dagen idag.
 
Mamma och jag åkte sen ut till Goldini. Där gjorde vi inget speciellt idag, myste, borstade och kände igenom honom. Idag var han varm i båda fram men inte i någon bak, så fick sätta på BoT skydden och hoppas på att benen känns finare imorgon. Det blir nog bättre när han kan röra sig ordentligt igen, på söndag ska vi inviga skrittmaskinen, ÄNTLIGEN! Jag hoppas verkligen att han går på den och accepterar den för det kommer hjälpa super mycket i våran rehab, längtar.
 
Men nu ska jag klicka hem lite kläder från Nelly.com för att göra dagen lite roligare. Vi hörs mina fina kram!
Ge mig sommar igen snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback