Snart är vi fria!

Hallihallå! Är det bara jag som älskar när man kan börja bocka av alla sista arbeten i skolan i kalendern? Jag älskar den känslan att beta av arbete för arbete och veta att det sen inte kommer något mer. Jag har nu bara fåtal arbeten kvar tills jag faktiskt är fri från skolan och har en hel lång sommar framför mig. Den här sommaren ska jag verkligen ta tag i varje dag!
 
Jag ska inte sova bort hela sommaren, visst ska jag sova men jag ska ändå upp hyfsat för att ta en springtur som en bra start på morgonen. Sen ska jag också under vissa perioder cykla ut till stallet för att Goldini behövs ridas två pass per dag ibland. Sen ska jag träffa mina vänner och ha så jävla kul! Taggar som satan till Bråvalla, fyfan vad kul det kommer bli! Efter Bråvalla är det sen bara ett fåtal veckor kvar tills träningslägret på Skogslotten.
 
Jag ser verkligen fram emot den här sommaren in i det sista! Ska sen komma tillbaka till skolan, vältränad och redo för tvåan (värsta året på gymnasiet) Men nu ska jag bara se fram emot den härliga sommaren som man alldeles strax kan ta på! IIIIH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback